رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس: نباید دانشآموزان متکی به تئوریها و حافظه باشند
رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس: نباید دانشآموزان متکی به تئوریها و حافظه باشند
رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا جایی که ممکن هست نباید دانشآموزان را تکبعدی بار بیاوریم که صرفا متکی به تئوریها و حافظه باشند بلکه باید سعی کنیم دانشآموز در پایان دوره تحصیلی بتواند گلیم خود را از آب دربیاورد.
برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید
Link: http://www.getf.ir/?p=21896
بروز رساني: ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ در ۴:۳۴ ق.ظ
دیدگاهتان را بنویسید