پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

۱۳۹۶/۰۷/۱۴
نويسنده:

پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

فرمت فایل doc
حجم فایل ۱۹ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۵
چکیده
یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، ۱۳۸۸)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر ۴۸۰ نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل ۲۱۴ نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند.
پرسشنامه شامل ۳۲ سوال می باشد
کلمات کلیدی:
آمیخته بازاریابی
تصویر ذهنی
وفاداری به برند
کیفیت ادراک شده
آگاهی از برند
ارزش ویژه برند

دانلود پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

Link: http://www.getf.ir/?p=19947

بروز رساني: ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ در ۷:۵۹ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید