کتاب راه شیائومی؛ «برندسازی»، فصل سوم/قسمت پنجم

ارسال شده در: کامپیوتر و موبایل | ۰

کتاب راه شیائومی؛ «برندسازی»، فصل سوم/قسمت پنجم

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

فصل سوم/ قسمت پنجم برند آن‌ها به چه می‌اندیشند؟ به دنیا آمدن به‌خاطر هواخواهان شیائومی پیوسته به راهبرد شناخته‌شده‌ای وفادار بوده است که به‌روشنی بیان می‌کند شرکت ما «به خاطر هواخواهانش به دنیا آمده است.» راهبردی که شامل پروژه‌ی اولین محصولش هم می‌شود: MIUI. این راهبرد بعداً به تلفن‌های همراه هوشمند، ره‌یاب‌ها و تمامی محصولات نرم‌افزاری […]

مطلب کتاب راه شیائومی؛ «برندسازی»، فصل سوم/قسمت پنجم برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *