کتاب راه شیائومی؛ «برندسازی»، فصل سوم/قسمت پنجم

۱۳۹۶/۰۵/۲۳
نويسنده:

کتاب راه شیائومی؛ «برندسازی»، فصل سوم/قسمت پنجم

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

فصل سوم/ قسمت پنجم برند آن‌ها به چه می‌اندیشند؟ به دنیا آمدن به‌خاطر هواخواهان شیائومی پیوسته به راهبرد شناخته‌شده‌ای وفادار بوده است که به‌روشنی بیان می‌کند شرکت ما «به خاطر هواخواهانش به دنیا آمده است.» راهبردی که شامل پروژه‌ی اولین محصولش هم می‌شود: MIUI. این راهبرد بعداً به تلفن‌های همراه هوشمند، ره‌یاب‌ها و تمامی محصولات نرم‌افزاری […]

مطلب کتاب راه شیائومی؛ «برندسازی»، فصل سوم/قسمت پنجم برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید


Link: http://www.getf.ir/?p=18964

بروز رساني: ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ در ۱:۲۳ ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید