سایت

دریافت فایل

دانلود تحقیق آموزش حین کار در ایران با فرمت ورد



دانلود تحقیق آموزش حین کار در ایران با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی آموزش حین کار در ایران با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


هدف از این تحقیق بررسی آموزش حین کار در ایران با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

تجارب ایران و کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار

تجارب ایران در برگزاری دوره های آموزش حین کار

2-3-1-1 دلایل برگزاری آموزش های حین کار در ایران

2-3-1-1-1 دلایل برگزاری آموزش های حین کار غیر خاص (عام)

2-3-1-1-2 دلایل برگزاری آموزش های حین کار خاص (تخصصی و موردی)

2-3-1-2 نتایج اولیه پیرامون چگونگی برگزاری آموزش حین کار (توسط وزارت صنایع و معادن)

2-3-2 تجارب کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار

2-3-3 انجمن آموزش شغلی (VTC)

2-3-4پیش بینی نیازهای آینده نیروی انسانی

2-3-5 نقش دولت در آموزش های شغلی

2-3-6 مدل اچیو

2-3-6-1 مراحل تدوین مدل اچیو

2-3-7 مدل های بیانگر عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی

2-3-7-1 مدل هرسی و گلد اسمیت

2-3-7-2 مدل اینسورث و اسمیت

منابع

 

 

 

زمان بکارگیری آموزش های فنی و حرفه ای برای اولین بار در سال 1337 هجری شمسی توسط آلمانی ها در محلی نزدیک میدان آزادی تهران راه اندازی شد و به منظور تکمیل کادر مربی این مرکز که به عنوان آموزشکده فنی معروف بود. هنرستان بزرگ تهران در خیابان سی تیر تأسیس گردید و آلمانی ها با حضور مربیان خود و همچنین تأمین امکانات فنی به عنوان پایه گذار آموزش فنی حرفه ای در ایران بودند که بعداً این بخش تحت عنوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای و زیرمجموعه وزارت کار و امور اجتماعی درآمد(میرسیاسی،  1376،  ص41).

 

 

 

با توجه به اثربخشی به جای مانده از الگوی موفق آموزش حین کار،  وزارت صنایع و معادن درصدد می باشد که بتواند با استفاده از امکانات سازمانی خود و بدون ایجاد نهاد و یا مرکز جدید،  آموزش حین کار را به طور یک هدف سازمان یافته و با استفاده از امکانات مناسب به طوری نظام یافته گسترش داده و علاوه بر افزایش تعداد استان های تحت پوشش زمینه های آموزشی را گسترده تر نموده و از طرفی کیفیت برنامه های آموزشی را تا سطح استانداردهای جهانی افزایش دهد(علیزاده، 1390).

 

 

 

 


برچسب‌ها: