سایت

دریافت فایل

دانلود تحقیق عوامل موثر بر تصمیم خرید در خرید اینترنتی با فرمت ورد



دانلود تحقیق عوامل موثر بر تصمیم خرید در خرید اینترنتی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید در خرید اینترنتی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید در خرید اینترنتی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

فهرست مطالب
مقدمه      
عوامل موثر بر تصمیم خرید در خرید ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ       
ﻭﻳﮋﮔﻲﻫﺎﻱ ﺧﺮﻳﺪﺍﺭﺍﻥ  ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ      
شرایط تحويل کالا      
خدمات مشتري      
عوامل مربوط به كيفيت اطلاعات      
تمایل یا نگرش مصرف کننده      
عوامل  برانگيزاننده      
جنبه  تجربي  خريد      
عوامل موقعيتي     
قیمت     
کیفیت     
امكانات پشتيباني سايت      
اعتماد الكترونيكی یا اعتماد به وب سایت     
اعتماد الكترونيك و توسعه تجارت الكترونيك     
پیشنه پژوهش      
الف پیشینه داخلی      
ب پیشینه خارجی     
خلاصه فصل      

 

 

 

مشتریان، مردم یا عملیاتی هستندکه محصول یا نتایج یک عملکرد را مصرف می کنند یا به آنها نیاز دارند و از آنها بهره می برند. در فرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانایى و استعداد خرید کالا و یا خدمتى را داشته باشد، که این توانایى و استعداد به صورت توأمان در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خرید انجام مى پذیرد. در این فرهنگ و دیدگاه، مشترى فرد هوشمند و دانایى است که درباره تأمین نیازهاى خود به خوبى مطالعه و بررسى مى کند و با ارزشگذارى و درنظر گرفتن امکانات و استعداد خود به انتخاب مى پردازد.

 

 

 

در سال های اخیر پیشرفت در زمینه ارتباطات و فن آوری اطلاعات منجر به شکل گیری و توسعه شکل جدیدی از مشتریان و روش جدیدی از فروش همچون مشتریان آنلاین و  تجارت آنلاین از طریق اینترنت گردیده است. اینترنت، بازارگاهی است که در آن فروشندگان و خریداران می توانند به صورت مستقیم و فراتر از محدودیت های طبیعی که در خریدخرده فروشی های سنتی وجود دارد، معاملات و تبادلات خود را اداره نمایند.

 

 

 

همچنین تاثیر اینترنت بر بخش خرده فروشی بیش از سایر بخش های تجاری و بازرگانی بوده است که منجر به خلق خرده فروشی الکترونیکی یا آنلاین گردیده است. یکی از مزایای خرید آنلاین، امکان مقایسه فرصت های منحصر به فرد است . اگر چه شمار خریداران آنلاین در حال رشد است، اما شدت رقابت در این حوزه سبب ایجاد نوعی چالش برای فروشندگان گردیده است که چگونه مشتریان خود را حفظ کنند  و احتمال تکرار خریدآنها را افزایش دهند. از این رو مطالعه رفتار مصرف کننده و عوامل موثر بر آن در جهت افزایش تکرار فرآیند خرید مشتری و حفظ وی برای فروشندگان آنلاین و همچنین در راستای هدف توسعه بازارهای اینترنتی ضرورت می¬یابد.


برچسب‌ها: