دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم تامین اجتماعی
تجزیه و تحلیل سیستم تامین اجتماعی
نمودار های این پروژه با نرم افزار Visio رسم شده است
شامل نمودار های DFD :
- نمودار سطح صفر
- نمودار سطح یک
- بخش حسابداری
- بخش امور اداری
- بخش بازرسی
نمودار ERD
نمودار همکاری
نمودار تجزیه و تحلیل
سناریو اصلی
نمودار توالی
قیمت : 19000 تومان
بعد از پرداخت آنلاین ، لینک دانلود نمایش داده خواهد شد
Usecase Diagram
این نمودار نیازهای سیستم را بیان میکند و هر شخص با مرور ان میتواند بفهمد سیستم درگیر ایجاد چه چیزی است . در ساده ترین حالتusecaseها به وسیله مصاحبه با کاربران و انتظاراتی که انها از سیستم دارند تعریف میشود. برای نمایش اطلاعات مربوط به نیازهای کاربران که در قالبusecaseها جمعاوری شده است از نمودارusecaseاستفاده میشود .Usecase و actor جز اصلی یک نمودار usecase است :
Usecase ها قابلیتها یا کارائیها هستند که سیستم فراهم میاورد.
actor ها عناصری هستند کهUsecase ها را بکارمیگیرند به عبارت دیگر UseCase مجموعه از رویدادها است ، که وقتی یکActor، در سیستم پردازش کاری را انجام میدهد رخ میدهد و به صورت نرمال به یک پردازش بزرگ نسبت داده میشود و یک قدم منحصر به فرد یا پایان کار در یک سیستم نیست.
ما برای توضیح بهتر Use case های خود ، می توانیم برای آنها نمودارهایی ترسیم کنیم . نمودار توالی یکی از آن نمودارها می باشد .
نمودار توالی یکی از نمودارهای Interaction می باشد که روندی در یک Use case را مرحله به مرحله نشان می دهد . دیگر نمودار Interaction نمودار همکاری یا Collaboration می باشد که در دروس بعدی راجع به آن بحث می کنیم .
نمودار توالی برای نشان دادن جریان عملیات در یک Use case بر حسب زمان استفاده می شود . این نمودار موقعی مفید است که کس بخواهد روند منطقی یک سناریو را بازدید کند .
یک آبجکت جیست ؟ آبجکتها در اطراف ما قرار دارند . آبجکت آن چیزی است که اطلاعات و روشها را در خود کپسوله(نگهداری) می کند .
یک کلاس چیست ؟ طرح کلی برای یک آبجکت را کلاس آن فراهم می کند .به عبارت دیگر ، یک کلاس تعیین کننده اطلاعاتی است یک آبجکت می تواند نگهداری کند و نشان دهنده رفتارهایی است که می تواند داشته باشد .
نمودار توالی موارد زیر را در بر می گیرد :
Objects ( آبجکت ها ) : یک نمودار Interaction می تواند از نام آبجکت ها ، نام کلاسها و یا از هر دوی آنها استفاده کنند .
Messages ( پیغام ها ) : با استفاده از یک پیغام ، یک آبجکت یا کلاس می تواند از یک آبجکت یا کلاس دیگر ،برخی عملیات خاص را در خواست نماید .